środa, 2 września 2015

Cloud 9 & Czarownica (2014)

Hej !
W sobotę -30 sierpnia- zrobiłam sobie filmowa noc i obejrzałam dwa filmy.Pierwszy był to film Cloud 9.Nie wiem dlaczego go obejrzałam dobry rok później niż powinnam bo występuje w nim Dove,ale jakoś tak się złożyło i już tego nie zmienię.Ogólnie film mi się spodobał ale gdybym obejrzała go w zimie chyba jeszcze bardziej by mi dopasował.Cieszę się,że nareszcie zebrałam się do kupy i usiadłam przed laptopem aby go obejrzeć.Tym,którzy może też go jeszcze nie widzieli serdecznie polecam.

Następny film jest to Czarownica.Byłam blisko obejrzenia go już rok temu na urodzinach przyjaciółki ale nie wiem coś się stało i jednak go nie obejrzeliśmy.Chyba nie włączyłabym go jeszcze teraz,ale musiałam aby być przygotowaną na film ,,Następcy'' , w którym Dove równieź wystąpi jako córka czarownicy.Film ,,Czarownica,, spodobał mi się oczywiście.W pewnym momencie wydawało mi się,że wiem jak się skończy ale w jednej krótkiej chwili dostrzegłam,że nie wiem kompletnie jak się zakończy ten film.Również wam go polecam..


Trzymajcie się i do następnego postu ! ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz