czwartek, 3 lipca 2014

Victoria Justice - ,, Kiedyś nie lubiłam sportu ''

Och nieeeee , dziś znowu WF. Nie mam ochoty !
Znasz to ? Tak samo kiedyś reagowała Victoria Justice. Dla przyszłej gwiazdy najgorszą rzeczą w szkole było bieganie. ,, Na mecie zawsze pojawiałam się ostatnia ! '' - zdradza . - Robiłam wszystko , żeby tylko jak najczęściej się zatrzymywać , np. non stop rozwiązywało mi się sznurowadło . Jogging nie jest dla mnie!''
Jednak Victoria świetnie wygląda , jest w superformie . Jak ona to robi ? ,, Ważne jest , żeby każdego dnia choć trochę się poruszać. Nawet spacer może pomóc '' . Victoria nie chodzi do klubu fitness , bo i bez tego ma bardzo dużo ruchu - serial ,, Victoria znaczy zwycięstwo'' wymaga niezłej kondycji ... W czasie wolnym gwiazda chętnie ćwiczy jogę i często jeżdzi na rowerze . A każdej osobie , która nie znosi sportu , radzi , żeby w czasie treningu słuchać muzyki. ,, Wtedy czas szybko leci '' - przekonuje Victoria . Żeby utrzymać formę, ważna jest także dieta . ,, Ja piję dużo wody i jem owoce'' - zdradza gwiazda. ,, A jeśli już na coś sobie pozwalam , jest to boczek ! Według mnie, nie ma nic lepszego na świecie :) ! ''


 Tenis pomaga gwieździe zachować ładną sylwetkę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz